حذف و دیلیت اکانت تلگرام

حذف دستی اکانت تلگرام

 

گاهی اوقات پیش می‌آید که کاربران شبکه‌های اجتماعی برای مدتی تصمیم به ترک رسانه‌های اجتماعی می‌گیرند. در چنین حالتی معمولا به دلیل مشغله‌های کاری و تحصیلی سعی می‌کنند تا از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دوری کنند و در آینده و در زمان مناسبی مجددا بازگردند. یکی از این رسانه‌های اجتماعی که از این دست اتفاقات در آن زیاد رخ می‌دهد تلگرام است که کاربران در آن به دنبال حذف اکانت تلگرام هستند. در این آموزش قصد دارم به نحوه حذف کردن اکانت تلگرام و بررسی علت حذف خودکار اکانت تلگرام بپردازم که به کمک آن هم می‌توانید اکانت تلگرام خود را حذف کنید و هم اینکه از حذف خودکار اکانت تلگرام جلوگیری کنید.

باید توجه داشته باشید که با حذف اکانت تلگرام به هرروش،تمامی داده ها و پیام های ذخیره شده و چت های مخاطبان و… پاک شده و قابل بازگردانی نیست،لذا درصورت نیاز به پاک کردن اکانت، تلاش کنید تا قبل از پاک شدن، مطالب و اطلاعات مهم خود را در جای دیگری ذخیره کرده تا دچار مشکل نشوید.

در صورتی که میخواهید اکانت تلگرام خود را به صورت دستی حذف کنید، درمرورگر خود عبارت زیر را سرچ کنید :

Delete Account Telegram

بعد از جستجو با لینک اول وارد شده و سپس شماره اکانت تلگرام خود را وارد کنید و کد ارسالی را وارد کنید و با این کار و تایید کد، وارد صفحه ی جدید میشوید.

در این صفحه تلگرام ازشما سوال میپرسد که آیا مطمن هستید برای حذف اکانت تلگرام؟ شما گزینه ی قرمز رنگ را انتخاب کنید و اکانت خود را پاک کنید.

خرید ویو استوری. خرید فالوور خارجی. خرید فالوور اینستاگرام. خرید فالوور ارزان. خرید لایک اینستاگرام. خرید لایک خارجی. خرید لایک ارزان. خرید ویو اینستاگرام

آیم فالوور مرجع فروش خدمات اینستاگرام.