خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

همه چیز درباره خرید فالوور اینستاگرام

از چه سایت ‌هایی فالوور اینستاگرام خریداری کنیم؟ فالوور گیر اینستاگرام چیست؟ منظور از خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش چه چیزی است؟

اینستاگرام را می توان از پیشروترین شبکه ‌های اجتماعی حال حاضر ایران دانست. اینستاگرام با ارائه خدمات جذاب و رایگان توانسته است طرفداران زیادی در ایران و خارج به سمت خود جذب کند.به دلیل محبوبیت زیاد و همچنین استفاده زیاد کاربران از اینستاگرام عموما بازخورد بسیار زیادی را میتوان از این شبکه اجتماعی انتظار داشت. لازمه ی انجام دادن تبلیغات و برندینگ در اینستاگرام، پیدا کردن صفحه‌ های مناسب با تعداد فالوور و لایک بالا میباشد.

خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم : برندینگ با تولید محتوا

یکی از اصلی ترین راه های افزایش فالوور ، خرید فالوور اینستاگرام می باشد.

خرید فالوور اینستاگرام

فالوور اینستاگرام به چه معنایی میباشد؟

از مهم‌ ترین و رایج ‌ترین اصطلاحاتی که عموما در بین استفاده کنندگان اینستاگرام رایج میباشد، کلمه فالوور است. این اصطلاح را میتوان یکی از رقابتی ترین اصطلاحات اینستاگرام دانست.

کلمه فالوور در زبان انگلیسی به معنای دنبال کننده میباشد. انگلیسی زبان‌ ها معمولا به دنبال کنندگان یک حزب، طرز فکر و یا عقیده فالوور میگویند. حال این کلمه در اینستاگرام از همین مفهوم گرفته شده است.

در اینستاگرام به افرادی که صفحه ای را دنبال می‌کنند فالوور میگویند. اطلاع پیدا کردن از این اصطلاحات به شما کمک میکند که به یک دید کلی و مناسب از اینستاگرام دست پیدا کنید.

رقابت شدید بر سر تعداد فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

یکی از موضوعات مهم در اینستاگرام، رقابت بر سر تعداد فالوورهای هر صفحه و یا شخص میباشد. هر چقدر تعداد فالوورهای یک صفحه بالاتر باشد، ارزش و اعتبار آن صفحه در بین دیگران بیشتر خواهد بود.

روش ‌ها و راه ‌های مختلفی برای بالا بردن تعداد فالوور وجود دارد. از ایجاد استراتژی محتوای مناسب تا خرید فالوور، این موارد به شما کمک میکند تا بدرستی بتوانید راه مناسب و خوب برای افزایش فالوور خود پیدا کنید. برای افزایش تعداد فالوور و لایک میتوانید اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنید.

دسته بندی و مرتب کردن‌ پیج‌ های اینستاگرام

پیج یا همان صفحه ‌های اینستاگرام در سه دسته کلی میتوانند قرار بگیرند؛ شما باید با توجه به نوع کاربری خود ،  اقدام به انتخاب یکی از سه موردی که در ادامه گفته شده است بکنید.

• حساب کاربری پرایوت یا خصوصی

• حساب کاربری آزاد یا عمومی

• حساب کاربری بیزینس یا تجاری

همانطور که از نام این حساب کاربری ها یا پروفایل ‌ها مشخص است، در پروفایل خصوصی هرگونه درخواست برای دنبال کردن باید توسط ادمین صفحه انجام و پذیرفته شود و برای دیدن پست‌ ها فرد باید حتما شما را دنبال کرده باشد.در پروفایل ‌های عمومی نیازی به فالوو و دنبال کردن برای دیدن پست‌ها نیست. پروفایل‌ های تجاری علاوه بر امکانات پایه دیگر پروفایل ‌ها، اطلاعات آماری جالبی از قبیل تعداد نمایش پست ها، تعداد بازدیدهای یکتا و موارد دیگر را به شما نمایش میدهد.

چرا تبلیغات در اینستاگرام انجام دهیم؟

خرید فالوور اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام بعنوان اولین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شده است و اکثر افراد جامعه از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند، تبلیغات در اینستاگرام از بازدهی بالایی برخوردار است. به همین منظور اکثر پیج‌های محبوب اقدام به درج تبلیغات در صفحه خود می‌کنند. جالب است بدانید که هزینه انتشار یک استوری در صفحه‌های پر طرفدار اینستاگرام از یک میلیون شروع می‌شود. در ادامه به توضیح موارد مهم در رابطه با اصطلاحات تبلیغات در این شبکه اجتماعی میپردازیم. در هنگام تبلیغ در پیج‌ های تبلیغاتی توجه داشته باشید که ادمین پیج تعداد فالوور و لایک را به وسیله خرید فالوور و لایک اینستاگرام افزایش نداده باشد.

فالوور اینستاگرام بصورت واقعی

همه ی ادمین‌ های صفحه ‌های اینستاگرام دنبال راهی برای افزایش فالوور واقعی میباشند. اصطلاح فالوور واقعی برای افرادی به کار گرفته میشود که بعنوان یک شخص حقیقی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.فالوور واقعی در مقابل فالوور فیک یا قلابی قرار دارد. فالوور واقعی اگر به درستی هدایت شود میتواند در آینده‌ ای نه چندان دور به عنوان سرنخ (Lead) و یا حتی جزو خریداران محصول و استفاده کنندگان آنها باشند.

فالوور اینستاگرام بصورت فیک

همانطور که گفته شد فالورر غیر واقعی یا فیک در مقابل فالوور واقعی و حقیقی قرار دارد؛ این فالوور‌ها معمولا توسط نرم‌ افزارها ساخته میشوند و از این فالوورها نمیتوان انتظار تعامل و ارتباط با صفحه ی اینستاگرام را داشت. به نوعی میتوان فالوور غیر واقعی را بادمجان دور قاب چین دانست.

این فالوورها هیچگونه ارزشی برای صفحه ی اینستاگرام شما نخواهند داشت به جز افزودن تعداد فالوورهای شما! پس اگر در شروع راه هستید و پیج اینستاگرام خود را تازه به راه انداخته اید، میتوانید برای اعتبار بخشی به صفحه و کسب و کار اینستاگرامی خود اقدام به خرید فالوور کنید.

هستند وب سایت‌ ها و نرم افزارهایی که میتوانید با استفاده از آنها فالوور رایگان دریافت کنید. فالوور فعال و واقعی در اینستاگرام از انواع دیگر اصطلاحاتی که در مورد اینستاگرام به کار میرود میتوان به فالوور فعال اشاره نمود.

حالا سوالی که باید به آن پاسخ داده شود این است که ما چرا نیاز به فالوور فعال داریم؟ فالوور فعال به فالوورهایی گفته میشود که میزان قابل قبولی فعالیت روزانه در اینستاگرام دارند.

این کاربران عموما کارهایی مثل :

•پسندیدن و لایک کردن پست ها و یا حتی پست‌ های قسمت اکسپلور

• نوشتن کامنت در پست ها

• مشاهده کردن استوری پیج‌ های دیگران

• مشاهده کردن ویدئوها

• تعویض عکس پروفایل به صورت متناوب

• ایجاد کردن پست و استوری در حساب کاربری خود

و … را به صورت روزانه انجام میدهند. این گونه فالوورها را میتوان با نام خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش نام برد.

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

نکته مثبت فعالیت در دنیای اینستاگرام این است که این امکان وجود دارد که شما با در نظر گرفتن هزینه ای مناسب برای صفحه خود دنبال کننده یا فالوور خریداری نمایید . اما با توجه بر تاکید ما بر مدیریت حرفه ای ، باید نکات خرید فالوور اینستاگرام را بدانید و پیش از خرید فالوور اینستاگرام ، آن ها را در نظر بگیرید تا بتوانید خریدی موفق و اثربخش داشته باشید.
ایرانی بودن فالوور های خریداری شده یکی از موضوعاتی است که دغدغه امروزه اکثر خریداران می باشد.

خرید فالوور اینستاگرام ایرانی

از آنجایی که ما در کشور ایران زندگی‌ می‌کنیم پس نیازی به خرید فالوور غیر ایرانی نخواهیم داشت. ما بعنوان یک کسب و کار فعال در ایران باید تمام تمرکز خود را روی مخاطبانی قرار دهیم که در ایران هستند؛ چرا که این مخاطبان به احتمال زیاد جزو مشتریان دائمی ما هستند.

ما در وبسایت آیم فالوور توانسته ‌‌ایم خرید فالوور اینستاگرام ارزان ایرانی را برای شما همراهان عزیز فراهم کنیم. لازم به ذکر است بدلیل ایرانی بودن فالوورها از این نوع فالوور به عنوان خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش هم یاد میکنند.

اگر دنبال افزایش فروش و همچنین بدست آوردن سود بیشتر در کسب و کار مبتنی بر اینستاگرام خود هستید، لازم است حتما نسبت به خرید فالوور واقعی ایرانی اقدام کنید. این فالوورها میتوانند به میزان قابل توجهی تعامل و ارتباط را برای صفحه شما به ارمغان بیاورند.

تعامل و ارتباط با فالوور اینستاگرام

از جمله روش ‌های مناسب و خوب برای افزایش فالوور میتوان به تعامل با دیگران اشاره نمود. یک قانون اصلی و مهم در اینستاگرام وجود دارد و آن هم ایجاد تعامل و رابطه میباشد.اینستاگرام بر اساس اصول خاص و قانون پیاده سازی شده است. اگر بدنبال روشی بدون هزینه و مطمئن برای افزایش فالوور و لایک و کامنت هستید؛ استفاده از تعامل و ارتباط با دیگران به شما پیشنهاد میشود.

معرفی وبسایت آیم فالوور برای خرید فالوور اینستاگرام

وبسایت آیم فالوور یکی از وبسایت های بنام و تخصصی در زمینه ارائه خدمات فروش و خرید فالوور اینستاگرام میباشد. شما با استفاده از این وبسایت میتوانید فالوور ارزان و با کیفیت بالا خریداری کنید.شما میتوانید از این وبسایت خدماتی مثل: خرید فالوور ایرانی و واقعی، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور های واقعی، و … را دریافت کنید.


در این بخش لیستی از مقالات مرتبط را مشاهده می فرمایید:

اهمیت خرید فالوور

3 پیشنهاد برای افزایش فروش در اینستاگرام

تاثیر افزایش فالوور بر کسب درآمد از اینستاگرام


برای مشاهده محصولات مرتبط با فالوور اینستاگرام در وبسایت آیم فالوور اینجا کلیک کنید.
البته تمامی محصولات به صورت یکجا در بخش فروشگاه قابل روئیت هستند.
سایر مقالات ما  را در بخش بلاگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.