بستن کامنت اینستاگرام

آموزش بستن کامنت اینستاگرام

اینستاگرام کار خود را به عنوان یک نرم افزار در زمینه سوشال مدیا آغاز کرد ولی در طی چند سال اخیر شاهد رشد روز افزون آن بوده ایم به طوری که امروزه یکی از قطب های اقتصادی دنیا به شمار می رود. قابلیت گذاشتن کامنت از اول برای کاربران این شبکه اجتماعی  فراهم بود ، اما بستن کامنت اینستاگرام یک ویژگی می باشد که به تازگی فراهم شده است

آموزش بستن کامنت اینستاگرام

شاید به هر دلیلی نیاز باشد تا کاربران نتوانند برای یک پست کامنت بگذارند  .

بستن کامنت اینستاگرام راهی است که با آن می توان به سادگی جلوی این امر را گرفت.خوب است بدانید در اینستاگرام می‌توانید قسمت کامنت را برای یک پست ببندید یا حتی تنظیماتی روی کامنت‌هایی که برایتان گذاشته می‌شود اعمال کنید که کامنت های حاوی کلمات مشخصی که از پیش آن ها را ذکر کرده‌اید، فیلتر شوند و ارسال کامنت تازه مسدود شود.

آموزش بستن کامنت اینستاگرام برای پست های عادی

آموزش بستن کامنت اینستاگرام

شما می توانید هم هنگام ارسال پست و هم بعد از ارسال آن کامنت ها را ببندید.

موقع ارسال یک پست در اینستاگرام، پس از انتخاب عکس یا ویدیوی مورد نظر و اعمال تغییرات مربوط به فیلتر رنگ و ادیت نور و… به بخش مربوط به نوشتن کپشن، تگ و لوکیشن منقل خواهید شد. در این قسمت ابتدا گزینه Advanced Settings را لمس کرده و برای بستن کامنت، گزینه Turn Off Commenting را فعال نموده و سپس پست را منتشر نمایید.

آموزش بستن کامنت اینستاگرام در ویدیوهای igtv

شما نمیتوانید قابلیت ارسال کامنت را هنگام پست کردن ویدئئوی igtv غیر فعال کنید.

آموزش بستن کامنت اینستاگرام

برای این کار کافیست بعد از پست کردن ویدیوی مذکور، وارد بخش کامنت ها شده و علامت سه نقطه مربوط به تنظیمات را لمس و گزینه Turn Off Commenting را فعال نمایید.

در همین قسمت قابلیت فیلتر کردن کلمات نیز فراهم است. گزینه Choose words to hide را لمس کرده و آیتم Hide offensive comments را روشن نمایید . با این کار، از درج مجدد کامنت‌هایی که قبلا به عنوان کامنت هرز ریپورت شده‌اند، زیر پست های شما جلوگیری خواهد شد . به اضافه، می‌توانید گزینه Manual filter را نیز فعال کرده و در قسمت  کلماتی را که قصد فیلتر کردنشان را دارید تایپ کنید تا کامنت‌ های حاوی این کلمات نیز فیلتر شوند. باید کلمات یا عبارات را با کاما , از یکدیگر جدا نمایید.

این تنظیمات را در قسمت Setting > Privacy > Comments نیز می توانید بیابید.


در وبسایت آیم فالوور ، علاوه بر مطالب خواندنی موجود در بلاگ ، می توانید از خدماتی چون خرید فالوور اینستاگرام نیز بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.