امکانات پیج تجاری اینستاگرام

امکانات پیج تجاری اینستاگرام

امکانات پیج تجاری اینستاگرام

اگر یک کسب و کار را در اینستاگرام راه اندازی کرده اید و میخواهید با تعداد افراد بیشتری در ارتباط باشید و مشتری های بیشتری داشته باشید وقت آن رسیده تا کاربری صفحه خود را تغییر بدهید و پیج خود را به یک اکانت تجاری اینستاگرام  تبدیل کنید.
با این کار از یک سری امکانت خاص بهره مند خواهید شد که در ادامه آن ها را شرح می‌دهیم.

اکانت تجاری اینستاگرام خود را چگونه مدیریت کنیم ؟

امکانات پیج تجاری اینستاگرام
امکانات پیج تجاری اینستاگرام

پس از تغییر وضعیت به پیج تجاری ، نکات زیر را در نظر داشته باشید :

استفاده از لینک در بیو

در اینستاگرام ، شما نمی توانید در توضیحات پست ها ، از لینک قابل کلیک استفاده کنید و تنها جایی که شما می توانید فالوورهایتان را به وبسایت خود و یا صفحه فرود یا کانال تلگرامی خود منتقل کنید ، لینک موجود در بیو است.
پس از این امکان غافل نشوید.

استفاده از نام مناسب

اگر نام شما مطابق با برند شما نیاشد ، در واقع فعالیت های شما در اینستاگرام بی ثمر خواهد بود . نامی که شما در اینستاگرام انتخاب می کنید باید مطابق با برند شما و نامی که در سایر شبکه های احتماعی از آن استفاده کرده اید باشد.

یک بیو حرفه ای بنویسید

بیزینس اکانت اینستاگرام

هر کاربر قبل از فالو کردن شما ، بیو اکانت تجاری اینستاگرام  شما را مطالعه می کند.
سپس تصاویر شما را می بینند. پس اطمینان حاصل کنید متنی که کاربر قبل از تصمیم به فالو کردن یا نکردن شما می خواند متنی مناسب باشد تا بتوانید کاربر را جذب کنید.نام کسب و کار خودرتان و شرح مختصری از فعالیت هایی که انجام می دهید را بنویسید. در بیو از نوشتن متن های بیهوده و زیاد بپرهیزید ، می توانید از امونجی استفاده کنید و تعداد استفاده را بالا نبرید (مثلا 2 عدد امونجی بیشتر استفاده نکنید).

شماره تماس و ایمیل را فراموش کنید

یکی از امکانات پیج تجاری اینستاگرام امکان قرار دادن شماره و ایمیل برای کاربران است.
شماره را انتخاب کنید که حتما در ساعات کاری شما ، در دسترس باشد و در کنار آن یک ایمیل هم معرفی کنید تا اگر سازمانی خواست به صورت رسمی با شما ارتباط برقرار کند ، مشکلی وجود نداشته باشد.


جهت مطالعه سایر مطالب به بلاگ مراجعه کنید.